Известие

Collapse
No announcement yet.

Най-накрая и аз с 33

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • да вакумен е изпарителя,колата я понагласих да върви доста добре, Колев още не съм изпълнил твоята препоръка за втория вакум но съм купил вс необходимо.
    Сега ме е налегнал др проблем наречен "изпускателен колектор станал на решето",та мисълта ми е от какво мага да заместя колектор и от какви коли дали става от 145,146 или само от 33 с моя мотор

    Comment


    • Аз имам един изпускателен, но е от 1.5.... цялата генерация ми остана от спринта. Ще ти свърши ли работа?
      1986 Alfa Romeo Sprint ex.
      1993 Fiat Croma 2.5 TDI ex.
      1999 Citroen Saxo 1.0
      Never Give Up! Just keep walking... ®

      Comment


      • Колега нямам си на представа аз за това попитах тука ама за сега няма резултат,ако не ти е проблем пусни една снимка да го видя какво представлява

        Comment


        • закарал съм всичко на вилата, че там имам гараж, нямам като как да го снимам....
          Нека някой каже дали от 1.5 ще стане на 1.7... ?
          1986 Alfa Romeo Sprint ex.
          1993 Fiat Croma 2.5 TDI ex.
          1999 Citroen Saxo 1.0
          Never Give Up! Just keep walking... ®

          Comment


          • Първоначално публикувано от MogaTa Покажи съобщение
            закарал съм всичко на вилата, че там имам гараж, нямам като как да го снимам....
            Нека някой каже дали от 1.5 ще стане на 1.7... ?
            Изпускателните портове на всички 8 клапанови глави са еднакви, с еднакви гарнитури са, значи колекторът от спринта ще се върже на 1.7
            Не знам обаче назад дали нямат разлики...
            1991 ALFA 33 S 16V QV Permanent 4
            и делта

            Comment


            • от 145 няма да стане. за 33-ките има няколко варианта на колектора. ето тука може да ги видиш по номера
              http://www.catalogue.bosal.com/pages...artype=&fuel=B
              точка

              Comment


              • Значи за да те ориентирам, моят вариант е със скобата, между колектора и средното гърне, влиза тръба в тръба и изглежда по същият начин като от линка в постa на kolev
                1986 Alfa Romeo Sprint ex.
                1993 Fiat Croma 2.5 TDI ex.
                1999 Citroen Saxo 1.0
                Never Give Up! Just keep walking... ®

                Comment


                • до колкото гледам моето е като предпоследната картинка без катализатора

                  Comment


                  • Колев би ли ми обяснил,колата вдига оборота на празен ход по инерция с по висока скорост на газ

                    Comment


                    • я обясни по-подробно , засилваш я, пускаш неутрална и оборотите ти скачат ли и до колко. какво си направил по газовата.
                      точка

                      Comment


                      • по газовата не съм правил нищо,освен както си е заводско, нямам смелост да разпробия дебитомера(ще търся счупен).
                        Правилно си разбрал по инерция на неутрална вдига оборотите почти двоинокогато карам с над 60-70 км

                        Comment


                        • това се получава щото въздуха се набива във филтъра. за да го оправиш или трябва маркуча на филтъра да го обърнеш назад така че да смуче въздух не срещу движението или да направиш номера който ти казах и така би трябвало да си бетонираш оборотите и да не подпираш клапата на дебитомера. него не е нужно да го дупчиш, може да сложиш един фланец от пвц тръба или маркуч между него и плочката и там да хакнеш щуцера.
                          точка

                          Comment


                          • момчета маи ми се струва че не е нормално разхода да е 18,20 на 100 газ при нормално градско каране(па то и Ловеч е едно градско)

                            Comment


                            • Това не е разход, а разсипия! Има нещо сбъркано в тая кола!
                              На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                              Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                              Comment


                              • ---------- Post added at 03:45 ---------- Previous post was at 03:42 ----------

                                [/COLOR]е ти ме уби,а колата върви доста добре на газ само малко придърпва докато поеме в ниските обороти и това е ,и газта намалях драстично от кранчетата и все тая малко подобрение 16на100.Даите идея от каде да почна с проверките.
                                Сменено:свещи,кабели,палец,ремонт изпарител.
                                Last edited by morrty; d.m.y г., 07:04.

                                Comment

                                Working...
                                X